Διαχείριση Τηλεφωνικών κλήσεων | Ανάλυση κλήσεων

Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων - iCall Suite

Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων - iCall Suite

Το iCall suite είναι μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων που μέσω της αποτελεσματικότητας που προσφέρει στις επιχειρήσεις, δίνει τελικά επιστροφή της επένδυσή σας.

Παραγωγικότητα μέσω της νοημοσύνης

Οι τέσσερις ενότητες του call reporting (ανάλυση τηλεφωνικών κλήσεων) σας παρέχουν όλα τα επιχειρηματικά εργαλεία που χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε το μεγαλύτερο μέρος του τηλεφωνικού κέντρου σας με εύκολα στη χρήση interface, dashboards, wallboards και προσαρμόσιμα widgets:

  • iReport call logging, call reporting and dashboards
  • iRecord call recording and quality monitoring
  • iConnect computer telephony integration (CTI)
  • iDial automated dialer: progressive dialer | predictive dialer

Το iCall suite | ανάλυση τηλεφωνικών κλήσεων, επιτρέπει στους οργανισμούς να προβαίνουν σε αποφάσεις σχετικά με τη δραστηριότητα των τηλεφωνικών κλήσεων του συστήματος, του τμήματος και του χρήστη ώστε να παραδώσει μια πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση προς τους πελάτες.