Υπηρεσίες Collaboration

Επωφεληθείτε από την τεχνολογία συνεργασίας για να προσφέρετε τα καλύτερα αποτελέσματα στην επιχείρησής σας

Μεγιστοποιήστε την επένδυση σας σε τεχνολογίες συνεργασίας

Οι Υπηρεσίες Collaboration προσφέρουν μια ενιαία υπηρεσία σε ολόκληρο το περιβάλλον Collaboration σας, συμπεριλαμβανομένων των Cisco, Microsoft, Polycom, Sangoma και άλλων εργαλείων και κατασκευαστές. Οι Υπηρεσίες Collaboration έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την επένδυσή σας σε τεχνολογίες Collaboration από κορυφαίους κατασκευαστές τεχνολογίας.

Η βοήθεια που χρειαζόσασταν για να δημιουργήσετε έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση, βασισμένο στο Collaboration, προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.

Σήμερα, οι επικοινωνίες εκτείνονται πέρα από το τηλέφωνο. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι σας διατηρούν επαφή μέσω της ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, μέσω βίντεο και μέσω διαδικτυακών διασκέψεων. Είναι το πώς οι γεωγραφικά διασκορπισμένες ομάδες μπορούν να συνεργαστούν και πώς θα συνδεθείτε με τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές σας. Φέρνουμε μαζί όλες αυτές τις τεχνολογίες για να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων επικοινωνίας και συνεργασίας που περιλαμβάνει: ενοποιημένες επικοινωνίες και συνεργασία, ενοποιημένη ομαδική συνεργασία και ενοποιημένη διάσκεψη.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΛΥΣΕΙΣ

API (Application Programming Interface)

Το Application Programming Interface (API) σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε το τηλεφωνικό σας σύστημα και ως εκ τούτου μπορεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να εξετάσετε να έχει το επόμενο τηλεφωνικό σας σύστημα. Ένα API επιτρέπει σε έναν προγραμματιστή λογισμικού να επεκτείνει τη λειτουργικότητα του τηλεφωνικού σας συστήματος ενσωματώνοντάς το σε εφαρμογές τρίτων, όπως το λογισμικό CRM που χρησιμοποιείτε στην επιχείρηση σας, προγράμματα όπως το Salesforce ή το SugarCRM. Τελικά, αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αυξήσετε την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας και πραγματικά να εκμεταλευτείτε στο μέγιστο την επένδυση του τηλεφωνικού σας συστήματος.

BYOD (Φέρτε τη δική σας συσκευή)

Ο όρος BYOD έχει αναδειχθεί σε μία από τις πιο καυτές τάσεις και τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον τομέα της πληροφορικής. Ας υποθέσουμε ότι ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας σας είναι συνδεδεμένος με το iPhone του, αλλά πολλοί από τους μηχανικούς προτιμούν να χρησιμοποιούν τα Android τηλέφωνά τους, και όλοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τόσο για προσωπική όσο και για επαγγελματική χρήση. Κανένα πρόβλημα! Οι ημέρες που χρειαζόταν να υπάρχει επιπλέον αποκλειστική εταιρική συσκευής έχουν λήξει.

Mobility

Tον όρο Mobility, τον χρησιμοποιούμε ευρέως όταν αναφερόμαστε στην ενσωμάτωση του σταθερού εσωτερικού αριθμού το γραφείου μας, στο κινητό μας τηλέφωνο. Αυτό δημιουργεί μια απρόσκοπτη εμπειρία επικοινωνίας είτε βρίσκεστε στο γραφείο είτε στο δρόμο. Χρησιμοποιώντας έναν αριθμό τηλεφώνου, οι πελάτες μπορούν να σας καλέσουν στο γραφείο σας, στο κινητό σας τηλέφωνο ή στο τηλέφωνο στο σπίτι ανάλογα με τον τρόπο καθορισμού των κανόνων κλήσης και των προτιμήσεων σας. Όταν καλείτε έναν πελάτη ή έναν προμηθευτή, ο αριθμός τηλεφώνου του γραφείου σας εμφανίζεται στο αναγνωριστικό του καλούντος, ανεξάρτητα από το τηλέφωνο από το οποίο καλείτε. Αυτό δημιουργεί αυτό που συνήθως αναφέρεται ως "ενοποιημένη" οπτική της επιχείρησής σας.

UCaaS (ενοποιημένες επικοινωνίες ως υπηρεσία)

Μια μέθοδος ανάπτυξης για την παράδοση UC σε οργανισμούς μέσω του Cloud. Παραδοσιακά, η UCaaS εξυπηρετεί κυρίως μικρότερες επιχειρήσεις που διαθέτουν μικρά ή καθόλου τμήματα πληροφορικής. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, η UCaaS αρχίζει να υιοθετείται από μεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις. Το UCaaS θεωρείται από τα περισσότερα ως το μέλλον της τεχνολογίας των επικοινωνιών.

elEL
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο