Τηλεφωνικό κέντρο NEC SV9100 | VOIP Τηλεφωνικο κεντρο

Τηλεφωνικό κέντρο Nec SV9100

Τηλεφωνικό κέντρο Nec SV9100

  • Server με αρχιτεκτονική στοιβαζόμενων σασί
  • IP Unified Communications
  • Υψηλή αξιοπιστία
  • Απλοποιημένη αδειοδότηση χρηστών
  • Unified Communications και λύσεις Contact Center
  • Ευρύ φάσμα εφαρμογών και κινητών τηλεφώνων
  • Vertical market-specific solution integrations
  • Ευρύ φάσμα τηλεφωνικών συσκευών
  • Single point Διαμόρφωση και διαχείριση
  • Πολλαπλών-Γραμμών SIP client, υποστήριξη multi-carrier

Προηγμένες δυνατότητες

Προηγμένες δυνατότητες

  • Ευέλικτη αρχιτεκτονική - λειτουργεί ως VOIP τηλεφωνικό κέντρο, ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο ή ένα συνδυασμό των δύο
  • Αρθρωτή αρχιτεκτονική για εξαιρετική επεκτασιμότητα - αποδοτικό από 10 έως 800+
  • Ένα από τα πιο εύκολα διαμορφώμενα συστήματα Unified Communications στην αγορά
  • Interface διαχείρισης , φιλικό προς το χρήστη απλοποιεί τη διαχείριση του συστήματος
  • Εύκολη μετάβαση από το UNIVERGE SV8100 και SV8300

Κάντε μια έξυπνη επένδυση

Κάντε μια έξυπνη επένδυση

Το Τηλεφωνικό κέντρο SV9100 έρχεται με μια άνευ προηγουμένου εγγύηση και διαχρονική τεχνολογία που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των υπαλλήλων σας. Με το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μεταξύ των εταιρειών Unified Communications, η NEC σας φέρνει επίσης μια απίστευτα έξυπνη επένδυση. Οι NEC Unified Communications πλατφόρμες έχουν αναγνωριστεί από εμπειρογνώμονες του κλάδου καθώς έχει ένα από τα χαμηλότερα κόστη ιδιοκτησίας στην αγορά.


Διακοπή των υπηρεσιών της επικοινωνίας σημαίνει downtime για τις επιχειρήσεις, τους πελάτες σας και κατα συνέπεια την απώλεια εσόδων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Τηλεφωνικό κέντρο SV9100 είναι ένα από τα πιο ευκολορύθμιστα συστήματα στην αγορά. Το SV9100 ενσωματώνει εύκολα με την υπάρχουσα τεχνολογία της πληροφορικής ως ένα πλήρως διαλειτουργικό IP ή ψηφιακό σύστημα. Το φιλικό προς το χρήστη interface διαχείρισης απλοποιεί τη διαχείριση του συστήματος, δίνοντας φωνής, Unified Communications και Voicemail από μία κεντρική τοποθεσία.

  • Απλή διαμόρφωση και χαμηλό κόστος συντήρησης
  • Λειτουργεί ως ένα σύστημα IP, ψηφιακό σύστημα ή συνδυασμό των δύο
  • Η τεχνολογία SIP παρέχει disaster recovery
  • Εύκολη ενσωμάτωση με εφαρμογές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, Microsoft® Outlook και CRM Π.χ Salesforce