• Voip τηλεφωνικά κέντρα Asterisk

    Voip τηλεφωνικά κέντρα Asterisk

    Έχετε περισσότερους απο έναν εργασιακούς χώρους;
    Θέλετε να αποκτείσετε δωρεάν επικοινωνία με ασφαλή τρόπο;
    Ταξιδεύετε στο εξωτερικό και δεν θέλετε να χάσετε κλήση;
    θέλετε να επικοινωνείτε οικονομικά απο όπου και να είστε;
    Έχουμε τις λύσεις...
    Καλέστε μας στο 2107563001 και πείτε μας τις ιδιαιτερότητες της εργασίας σας.

Τηλεφωνικό κέντρο Asterisk | VOIP Τηλεφωνικο κεντρο

Τηλεφωνικό κέντρο Asterisk;

Το Asterisk είναι ένα λογισμικό ανοικτού-κώδικα VOIP τηλεφωνικό κέντρο για τη δημιουργία εφαρμογών επικοινωνίας. Μετατρέπει ένα συνηθισμένο υπολογιστή σε ένα διακομιστή επικοινωνιών. Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk είναι feature–rich και αυξάνεται ραγδαία. Εκτός από τις βασικές ικανότητες, όπως το call routing , την προώθηση κλήσης, την μουσική σε αναμονή κ.λπ., Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως ένα conference bridge, να στείλει την υπηρεσία προσωπικού τηλεφωνητή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (voicemail to email) , να χρησιμεύσει ως ένα IVR (Interactive Voice Response), και πολλά περισσότερα. Χρησιμοποιείται από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, Call Centers, δημόσιους οργανισμούς, ξενοδοχεία κ.α σε όλο τον κόσμο.


Πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου Asterisk

Σήμερα, χρησιμοποιούνται περισσότερα από ένα εκατομμύριο συστήματα επικοινωνίας Asterisk-based, σε περισσότερες από 170 χώρες. Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk μπορεί να γίνει η βάση για ένα πλήρες τηλεφωνικό σύστημα των επιχειρήσεων, ή να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει ή να επεκτείνει ένα υπάρχον σύστημα, ή για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ των συστημάτων.

Τα δύο μεγάλα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου Asterisk είναι:

  1. Σημαντικά χαμηλότερο κόστος (δεδομένου ότι το λογισμικό είναι ελεύθερο).
  2. Γρήγορη ανάπτυξη: σήμερα χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εργάζονται πάνω στο Asterisk, πολλοί από αυτούς συμβάλλουν στην βελτίωση του κώδικα. Το Asterisk εξελίσσεται και βελτιώνεται καθημερινά.

Κατά συνέπεια, με τη χρησιμοποίηση του τηλεφωνικού κέντρου Asterisk είναι δυνατό να δημιουργηθούν high-end συστήματα τηλεφωνίας με πολύ μικρότερο κόστους σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο.


Asterisk Πώς άρχισαν όλα;

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk αναπτύχθηκε από τον Mark Spencer, ο οποίος ίδρυσε επίσης την επιχείρηση Digium που είναι ο κύριος χορηγός του Asterisk. Ο Mark άρχισε το Asterisk για να μειώσει τις υψηλές τηλεφωνικές δαπάνες στην επιχείρησή του. Όταν είδε τις μεγάλες δυνατότητες που προκύπτουν, έκανε το Asterisk την κύρια απασχόληση της επιχείρησής του.


Το Asterisk ως παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο

Το Asterisk ως παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τηλεφωνικό κέντρο για την παραδοσιακή αναλογική τηλεφωνία. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αναβαθμίσετε ένα παλαιό σύστημα τηλεφωνίας χωρίς το υψηλό κόστος της χρήσης IP τηλεφώνων. Μπορείτε να απολαμβάνετε όλα τα έξτρα χαρακτηριστικά χωρίς επένδυση σε πρόσθετο εξοπλισμό. Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk σας επιτρέπει επίσης να αρχίσετε βαθμιαία την χρήση φορέων παροχής υπηρεσιών IP και IP συσκευών από κοινού με τον παλαιό εξοπλισμό. Προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το Asterisk ως τηλεφωνικό κέντρο για την παραδοσιακή τηλεφωνία, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένο υλικό με PCI cards, ή gateways.


Το μέλλον του Asterisk

Το μέλλον του Asterisk

Το Asterisk αυξάνεται με ένα εξαιρετικό ρυθμό.

Ο Jeff Pulver δήλωσε: ”Αναπτύσσουν ένα sophisticated τηλεφωνικό κέντρο σε ένα PC με (δυνατότητες) ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας $100.000 … Θα είναι ένα κορυφαίας ποιότητας τηλεφωνικό κέντρο που τρέχει σε Linux. Θα μπορείτε να έχετε ένα τηλεφωνικό κέντρο στο κόστος ενός PC.”

Ο Jon ‘Maddog’ Hall, president of Linux International, δήλωσε:“Προβλέπω ότι τα επόμενα τρία έτη, οι εφαρμογές VOIP που χρησιμοποιούν υλοποιήσεις ανοικτού-κώδικα, όπως το Asterisk θα παραγάγουν περισσότερη επιχειρηματική δραστηριότητα από ολόκληρη την αγορά του Linux σήμερα.”