VOIP ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Τηλεφωνικα Κεντρα

Τα τηλεφωνικα κεντρα αποτελούνται από 8 εσωτερικές γραμμές και 1-2 γραμμές πόλεως και έως 100 ή και περισσότερες εσωτερικές γραμμές και 30 ή 60 γραμμές πόλεως. Η διαφορά των τηλεφώνων πολλαπλών γραμμών απο τα τηλεφωνικα κεντρα έγκειται στο ότι οι γραμμές που χρησιμοποιούνται είναι προσβάσιμες από πολλά τηλέφωνα στο σύστημα.

Τα τηλεφωνικά κέντρα παρέχπυν πρόσθετα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με επεξεργασία κλήσεων. Ένα τηλεφωνικό κέντρο (PBX), επιτρέπει στο χρήστη να δεί και να ελέγχει τις κλήσεις άμεσα, με πλήκτρα ένδειξης – συντόμευσης.

Καλεστε μας για να βρούμε μαζί τι ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

2107563001

VOIP Τηλεφωνικά Κέντρα

Μια από τις τελευταίες τάσεις στην εξέλιξη των τηλεφωνικών κέντρων είναι τα voip τηλεφωνικά κέντρα, επίσης γνωστά ως IP-PBX ή IPBX, τα οποία χρησιμοποιούν το Internet Protocol για τη μεταφορά κλήσεων.

Το ποιό διαδεδομένο τηλεφωνικό κέντρο OpenSource (ανοιχτού λογισμικού) είναι το Asterisk της εταιρείας Digium. Το οποίο έφερε την επανάστασταση στα τηλεφωνικά κέντρα.  Το Asterisk εγκαθιστάται σε Η/Υ ή Server με λειτουργικό Linux και παρέχει στον χρήστη πάρα πολλές δυνατότητες.

Τηλεφωνικά κέντρα

Τηλεφωνικα κέντρα

Asterisk / Cisco / Nec / Samsung / Siemens

Δυνατότητες τηλεφωνικών κέντρων

Η Automated Attendant δίνει την δυνατότητα προώθησης κλήσεων απευθείας σε εσωτερικό τηλέφωνο χωρίς απαραίτητα την παρεμβολή γραμματέως ή την προώθηση της κλήσης σε ουρά αναμονής με την επιθυμητή μουσική. Η δυνατότητα αυτή υλοποιείται είτε με την χρήση διεπιλογής, είτε με την χρήση IVR («πατήστε 1 για πωλήσεις, 2 για υποστήριξη» κτλ) είτε με την χρήση επιλογής εσωτερικού κατά την διάρκεια του IVR («αν γνωρίζετε το εσωτερικό πληκτρολογήστε το τώρα»).

Τα τηλεφωνικα κεντρα VoIP διαθέτουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα καταγραφής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με αναλυτική πληροφορία ανά κλήση όπως χρόνος κλήσης, διάρκεια κλήσης, καλών και καλούμενος, κανάλι που χρησιμοποιήθηκε για την έναρξη και τον τερματισμό της κλήσης και άλλα.

Το Call Forwarding on Busy είναι μια υπηρεσία η οποία προσφέρεται τόσο από τις τηλεφωνικές συσκευές VoIP όσο και από τα ίδια τα τηλεφωνικα κεντρα. Καλώντας έναν αριθμό που ορίζει την συγκειμένη υπηρεσία μπορεί ο κάθε χρήστης να κάνει forward την γραμμή του σε κάποιον άλλον αριθμό. Οι συνθήκες της προώθησης μπορούν να είναι On Busy, On No Answer ή On DND.

Τα τηλεφωνικα κεντρα voip διαθέτουν την δυνατότητα συνακρόασης τόσο σε κανάλια που προέρχονται από γραμμές ISDN – PSTN όσο και σε κανάλια που είναι VoIP. Υπάρχει η δυνατότητα συνακρόασης συγκεκριμένου αριθμού εσωτερικού αλλά και η δυνατότητα τυχαίας εύρεσης και συνακρόασης κλήσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα whispering, συνακρόαση εσωτερικού με δυνατότητα επικοινωνίας μόνο με τον εσωτερικό του τηλεφωνικού συστήματος και όχι τον καλούντα.

Με την δυνατότητα του Call Parking ο χρήστης μπορεί να βάλει μια κλήση στην αναμονή σε συγκεκριμένο parking slot ώστε να μην είναι δυνατή η ανάκτησή της από διαφορετικό χρήστη του συστήματος.

Η εφαρμογή Call Queue είναι μια ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης ουρών αναμονής με πολλές δυνατότητες και περιθώριο παραμετροποίησης. Μερικές από τις δυνατότητες της είναι:

  • Δυνατότητα ηχογράφησης κλήσης μετά την απάντησή της
  • Δυνατότητα προτεραιοτήτων μέσα στην ίδια ουρά αναμονής
  • Δυνατότητα προτεραιοτήτων μεταξύ των ουρών αναμονής
  • Δυνατότητα ανακοίνωσης στον καλούντα κατά την διάρκεια αναμονής του για τον μέσο χρόνο αναμονής, την θέση του στην ουρά και άλλα
  • Δυνατότητα ανακοίνωσης στον αποδέκτη της κλήσης για τον χρόνο αναμονής του καλούντα και για την ουρά από την οποία προήλθε
  • Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές πολιτικές καταμερισμού των κλήσεων όπως ring all, round robin, less calls, least recent και άλλες
  • Δυνατότητα δυναμικής προσθήκης χρηστών για την εξυπηρέτηση της ουράς
  • Δυνατότητα ορισμού προτεραιοτήτων των χρηστών εξυπηρέτησης των ουρών αναμονής ανάλογα με την ουρά / ουρές που εξυπηρετούν
  • Δυνατότητα δημιουργίας ουρών αναμονής δυναμικά
  • Δυνατότητα διαχείρισης Over Flow κλήσεων

Η εφαρμογή Call Queue δεν έχει κανένα περιορισμό στον αριθμό των ουρών αναμονής που θα δημιουργηθούν ούτε στον αριθμό των χρηστών που θα τις εξυπηρετούν.

Τα τηλεφωνικα κεντρα voip έχουν την δυνατότητα ηχογράφησης κλήσεων τόσο σε εξερχόμενες / εισερχόμενες κλήσεις από το PSTN δίκτυο όσο και σε κλήσεις εσωτερικής επικοινωνίας. Η ηχογράφηση γίνεται σε πραγματικό χρόνο και μπορεί να είναι σε μορφή ξεχωριστού αρχείου για κάθε κλήση. Η μορφή του αρχείου ηχογράφησης μπορεί να είναι wav, gsm, mp3 ή κάποια άλλη γνωστή μορφή αρχείου ήχου, ενώ η θέση αποθήκευσής του μπορεί να οριστεί από τον διαχειριστή του συστήματος.

Τα τηλεφωνικα κεντρα έχουν την δυνατότητα υποστήριξης της υπηρεσίας διεπιλογής δίνοντας την δυνατότητα αντιστοίχησης αριθμού εισερχόμενης κλήσης από το δίκτυο των γραμμών του παρόχου απευθείας σε εσωτερικό τηλέφωνο ή Group.

Δυνατότητα μεταφοράς κλήσης με ενημέρωση του καλούμενου – Attended transfer καθώς και η δυνατότητα για αυτόματη μεταβίβαση – Blind Transfer

Δυνατότητα ενημέρωσης αναμονής κλήσης με αναγνώριση κλήσης.

Αναγνώριση εισερχομένων κλήσεων και αντιστοίχηση εσωτερικών τηλεφώνων σε διεπιλογικό αριθμό.

Δυνατότητα ενεργοποίησης απόκρυψης αριθμού κλήσης.

Τα Voip τηλεφωνικα κεντρα διαθέτουν εφαρμογή υποστήριξης conference rooms. Η εφαρμογή αυτή δίνει την δυνατότητα σε δύο ή περισσότερους χρήστες να συνομιλούν. Τα conference rooms μπορούν να δημιουργούνται δυναμικά, να έχουν προστασία με την χρήση κωδικού πρόσβασης και να αντιστοιχισθούν με διεπιλογικό αριθμό ώστε να είναι προσβάσιμα και από χρήστες του PSTN δικτύου. Το κάθε conference room μπορεί να διαθέτει συντονιστή ο οποίος μπορεί να ελέγξει το conference κάνοντας mute χρήστες που δεν πρέπει να μιλήσουν, ρυθμίζοντας την ένταση ήχου κ.α. Τα conference rooms δεν έχουν κάποιο περιορισμό.

Με την χρήση PRI ή διεπιλογικής γραμμής (MSN) έχουμε την δυνατότητα να λαμβάνει ο εκάστοτε Agent εισερχόμενα FAX σε e-mail. Δίνεται η δυνατότητα για αποστολή fax μέσω fax server εντός της πλατφόρμας και για κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει την αναπαραγωγή μουσικής κατά τη διάρκεια που μια κλήση βρίσκεται σε αναμονή. Ο χρήστης έχει τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 και WAV ή οποιουδήποτε άλλου τύπου επιθυμεί ο χρήστης
  • Δυνατότητα αναπαραγωγής διαφορετικού αρχείου ήχου ανά ουρά αναμονής ή ανά κατάσταση
  • Δυνατότητα αναπαραγωγής των αρχείων ήχου σε σειρά είτε τυχαία
  • Δυνατότητα ρύθμισης της έντασης ήχου
  • Δυνατότητα επιλογής ξεχωριστού αρχείου ήχου ανά εσωτερικό ή ομάδα εσωτερικών

Απεριόριστο αριθμό μουσικών αρχείων.

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει την επιλογή ενός αρχείου ήχου το οποίο θα ακούγεται στον χρήστη που γίνεται transfer ώστε να μην ακούγεται ring tone κατά την διάρκεια της μεταφοράς της γραμμής.

Η πλατφόρμα προσφέρει την δυνατότητα δημιουργίας call routing ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρίας. Το call routing καθορίζει την πορεία μιας κλήσης από τη στιγμή που θα εισέλθει στο τηλεφωνικό κέντρο έως το τέλος της. Έτσι μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει είναι

  • Κλήση πολλαπλών χρηστών ταυτοχρόνως ή εναλλάξ
  • Δρομολόγηση κλήσης σε Voicemail

Δυνατότητα κλήσης πολλαπλών αριθμών σε σειρά με ξεχωριστό time out η κάθε μία

Τα Voip τηλεφωνικα κεντρα επιτρέπουν την δρομολόγηση κλήσεων σύμφωνα με το caller ID. Έτσι μπορούν κάποιες εισερχόμενες κλήσεις να δρομολογούνται σε συγκεκριμένο agent ή ουρά αναμονής ή αν υπάρχει δεύτερη κλήση προς τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό να δρομολογηθεί στον agent που επικοινώνησε τελευταίος.

Μια πολύ δημοφιλής δυνατότητα της πλατφόρμας είναι το Voicemail. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα πολύ ευέλικτο σύστημα voicemail.

 

Μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει είναι:

 

  • Απεριόριστη προστασία με κωδικό των mailbox κάθε ένα από τα οποία διαθέτει φακέλους για την οργάνωση των μηνυμάτων.
  • Διαφορετικό μήνυμα εάν ο καλούμενος είναι κατειλημμένος ή δεν είναι διαθέσιμος
  • Προσωπικό mailbox ανά εσωτερικό
  • Προκαθορισμένα ή προσαρμοσμένα μηνύματα καλωσορίσματος.
  • Δυνατότητα σύνδεσης ενός τηλεφώνου με περισσότερα από ένα Mailbox και αντίστροφα
  • Ενημέρωση με email για ηχητικά μηνύματα με δυνατότητα επισύναψης του voicemail σε αρχείο ήχου
  • Δυνατότητα προώθησης του voicemail ή αποστολή του σε πολλούς χρήστες

Οπτική ένδειξη για νέα ηχητικά μηνύματα