Καταγραφή Κλήσης Asterisk Avaya Cisco Polycom Siemens

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Asterisk

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Asterisk

Το πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec είναι συμβατό με τηλεφωνικά κέντρα Asterisk (open-source PBX) και άλλα Asterisk-based τηλεφωνικά κέντρα, όπως Digium Switchvox, Fonality Trixbox κλπ.

Το MiaRec χρησιμοποιεί τεχνολογία sniffing για την καταγραφή κλήσεων του τηλεφωνικού κέντρου Asterisk.Υποστηρίζονται τα ακόλουθα πρωτόκολλα: SIP, H.323, Cisco Skinny και MGCP. Όποτε το Asterisk λειτουργεί με ένα από αυτά τα πρωτόκολλα σηματοδοσίας, τότε οι κλήσεις μπορούν να καταγράφονται από το MiaRec.

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Avaya

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Avaya

To πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις καταγραφής κλήσεων για τα τηλεφωνικά κέντρα Avaya , συμπεριλαμβανομένης του Avaya Communication Manager και το IP Office της Avaya.

Η ευέλικτη αρχιτεκτονική καταγραφή του MiaRec επιτρέπει στα call centers και τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν την καταγραφή με εναλλακτικές ρυθμίσεις, όπως είναι η πλήρης ή η επιλεκτική καταγραφή που καθορίζεται από ειδικούς κανόνες ή τις παραμέτρους της κλήσης. Η ενσωμάτωση του MiaRec με Avaya τηλεφωνικό κέντρο παρέχει στους πελάτες μία αξιόπιστη, ευέλικτη και προηγμένη λύση καταγραφής καθώς και παρακολούθησης.

Το MiaRec παρέχει εξαιρετικά επεκτάσιμη λύση καταγραφής κλήσεων που επιτρέπει τη λειτουργία 4000 τηλεφώνων και ταυτόχρονη καταγραφή 800 κλήσεων σε έναν μόνο server. Πολλαπλοί servers μπορεί να συνδεθούν για μεγαλύτερη χωρητικότητα.

  • Call Recording
  • Live Monitoring
  • Dashboard and Reporting
  • Agent Evaluation
Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου BroadSoft

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου BroadSoft

Το πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec ενσωματώνεται στην πλατφόρμα BroadWorks της BroadSoft και παρέχει μια υψηλής ποιότητας λύση καταγραφής για παρόχους υπηρεσιών. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό SIPREC της BroadSoft, οι πελάτες μπορούν να αναπτύξουν το πρόγραμμα καταγραφής κλήσεων MiaRec σε φιλοξενούμενες τοποθεσίες ή εντός του χώρου τους.

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Cisco

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Cisco

To πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec παρέχει την πιο αξιόπιστη, ευέλικτη και πλούσια σε χαρακτηριστικά καταγραφή κλήσεων, με ποιοτική διαχείριση για λύσεις σε πλατφόρμες Unified Communications και ιδιαίτερη έμφαση σε τηλεφωνικά κέντρα Cisco.

Η καταγραφή κλήσεων MiaRec ενσωματώνεται στην πλατφόρμα Cisco Unified Communications για να προσφέρει μια προηγμένη λύση καταγραφής κλήσεων και ποιοτικής διαχείρισης σε επιχειρησιακό επίπεδο σε ένα μεγάλο εύρος πελατών, από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μέχρι και μεγάλα contact centers.

Η συμβατότητα του MiaRec με τα τηλεφωνικά συστήματα Cisco διασφαλίζει το όφελος των πελατών από την πλήρη λειτουργικότητα και υψηλή αξιοπιστία της λύσης καταγραφής κλήσεων.

Η ευέλικτη ρύθμιση του MiaRec υποστηρίζει και τις δύο μεθόδους ενεργής και παθητικής καταγραφής της Cisco (SPAN Port). Αυτό δίνει την δυνατότητα στους συνεργάτες της Cisco να επιλέξουν την καλύτερη τεχνολογία καταγραφής σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τον εξοπλισμό της επιχείρησης τους.

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Grandstream

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Grandstream

To πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών Miarec αποτελεί μια ιδανική λύση καταγραφής κλήσεων για την σειρά Grandstream GXE502x VOIP τηλεφωνικά κέντρα.

Η σειρά απο τηλεφωνικά κέντρα της Grandstream αποτελείται από τα μοντέλα GXE5024 και GXE5028. Η σειρά GXE502x είναι μια πανίσχυρη λύση all-in-one φωνής+βίντεο-φαξ-δεδομένων για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ειδικά για επιχειρήσεις μέχρι 30 θέσεις ανά τοποθεσία.

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικών συσκευών Polycom

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικών συσκευών Polycom

Το πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec παρέχει μια λύση καταγραφής κλήσεων για Polycom IP phones πλούσια σε χαρακτηριστικά, αξιόπιστη, αλλά παρόλα αυτά οικονομική. Για την καταγραφή κλήσεων χρησιμοποιείται μια καινοτόμος τεχνολογία packet sniffing.

Υποστηριζόμενα μοντέλα:
  • SoundPoint 300/301/320/321/330/331/335
  • SoundPoint 430/450
  • SoundPoint 500/501/550/560
  • SoundPoint 600/601/650/670
  • SoundPoint Pro SE-220/225
  • SoundStation IP 6000/7000

Χαρακτηριστικά:

  • Αυτόματη καταγραφή κλήσεων. Όλες οι κλήσεις καταγράφονται αυτόματα. Δεν υπάρχει ανάγκη να πατηθεί κάποιο πλήκτρο στην VOIP συσκευή για να ξεκινήσει η καταγραφή συνομιλίας.
  • Επικεντρωμένη καταγραφή κλήσης. Οι κλήσεις καταγράφονται σε έναν κεντρικό server με εύκολη πρόσβαση μέσω web interface.
  • Πρόσβαση μέσω web. Οι χρήστες που διαθέτουν δικαίωμα μπορούν να αναζητήσουν και να αναπαράγουν τις κλήσεις τους απομακρυσμένα μέσω περιηγητή (web interface).
  • Πανίσχυρη αναζήτηση κλήσεων με πολλαπλά κριτήρια όπως ημερομηνία, ώρα, αριθμό κλήσης κτλ.
  • Ασφάλεια με επίπεδα πρόσβασης. Η πρόσβαση στις ηχογραφημένες κλήσεις γίνεται με την χρήση κωδικού/ονόματος χρήστη με πολλαπλά ρυθμιζόμενα επίπεδα δικαιωμάτων. Ο κάθε χρήστης μπορεί να διαθέτει διαφορετικά δικαιώματα (να βλέπει συγκεκριμένο εύρος κλήσεων, να μπορεί ή να μην μπορεί να διαγράψει κλήσεις κτλ.)
Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Siemens

Καταγραφή κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου Siemens

Το πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec αποτελεί μια ιδανική λύση για καταγραφή κλήσεων σε τηλεφωνικά κέντρα βασισμένα σε SIP της Siemens. Συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω μοντέλα:

  • HiPath 2000
  • HiPath 3000
  • HiPath 5000
  • OpenOffice EE
  • OpenScape Voice

Προσοχή, το πρόγραμμα καταγραφής συνομιλιών MiaRec είναι μια λύση καταγραφής κλήσεων VOIP. Μόνο SIP τηλεφωνικές συσκευές μπορούν να καταγραφούν. Παρακάτω τα υποστηριζόμενα μοντέλα:

  • optiClient 130 S
  • optiPoint 150 S
  • optiPoint 410/420 S
  • optiPoint WL2 professional S
  • OpenStage 15/20/40/60/80 S