• Καταγραφή τηλεφωνικών συνομιλιών / Καταγραφή κλήσεων

    Καταγραφή τηλεφωνικών συνομιλιών / Καταγραφή κλήσεων

    Κάνατε λάθος οταν σημειώσατε την παραγγελία του πελάτη σας;
    Θέλετε να αποφύγετε τις παρεξηγήσεις;
    Ξεκινήστε να καταγράφετε τις τηλεφωνικές συνομιλίες σας...
    Πάνω απο όλα η σιγουριά και η ασφάλεια της επιχείρησης, των εργαζομένων και των πελατών.

Καταγραφή κλήσεων - Καταγραφή συνομιλιών | VOIP καταγραφή

καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων

Με την τεχνολογία και τις απαιτήσεις στο εργασιακό περιβάλλον να αυξάνονται σημαντικά, η καταγραφή συνομιλιών γίνεται όλο και πιο αναγκαία. Με τον τρόπο αυτό διασφάλιζεται η ποιότητα των υπηρεσιών των εταιρειών καθώς και η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η καταγραφή συνομιλιών πραγματοποιείται απο ένα λογισμικό σύστημα διαχείρισης κλήσεων για την ασφάλεια των φωνητικών δεδομένων. Οι περισσότερες εφαρμογές λογισμικού καταγραφής κλήσεων βασίζονται σε ένα αναλογικό, ψηφιακό η VoIP σήμα.

Καταγραφή συνομιλίας:

  • Καταγραφή PSTN γραμμών πόλεως (αναλογικών)
  • Καταγραφή ISDN γραμμών πόλεως (BRI)
  • Καταγραφή PRI γραμμών πόλεως
  • Καταγραφή VOIP γραμμών
  • Καταγραφή SIP γραμμών
  • Καταγραφή H.323 Πρωτοκόλλου
  • MGCP call recording
  • Cisco Skinny call recording (SCCP)
  • Καταγραφή αναλογικών εσωτερικών τηλεφωνικού κέντρου
  • Καταγραφή ψηφιακών εσωτερικών τηλεφωνικού κέντρου
  • Καταγραφή voip εσωτερικών τηλεφωνικού κέντρου
  • Καταγραφή sip εσωτερικών τηλεφωνικού κέντρου

VOIP Καταγραφή κλήσεων / Miarec

VOIP Καταγραφή κλήσεων / Miarec

Η VoIP καταγραφή συνήθως περιορίζεται από λογισμικό που αναπτύχθηκε από τον εκάστοτε κατασκευαστή του VOIP PBX (τηλεφωνικού κέντρου). Οι περισσότεροι κατασκευαστές τηλεφωνικών κέντρων δεν διαθέτουν πορους για την δημιουργία IP συστήματος καταγραφής συνομιλιών.

VOIP Καταγραφή κλήσεων


Καταγραφη συνομιλιών εσωτερικών / γραμμων / Optilogix

Καταγραφη συνομιλιών εσωτερικών / γραμμων / Optilogix

Οι ISDN γραμμές ή τα ψηφιακά εσωτερικά μπορούν να καταγραφούν, οταν το σύστημα καταγραφής κλήσεων συλλέγει και αποκωδικοποιεί το ψηφιακό σήμα. Αυτή η μέθοδος παρέχεται με ένα ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να επεξεργαστεί το σήμα πριν διοχετευτεί σε έναν υπολογιστή για την καταγραφή συνομιλιών.

Εναλλακτικά ένας προσαρμογέας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία τηλεφωνική συσκευή για την μετατροπή του ψηφιακού σήματος σε αναλογικό.

Καταγραφή συνομιλιών


BroadSoft Logo
Cisco Logo
NEC Logo
Samsung Logo
Siemens
Aastra
Alcatel Lucent Logo
Asterisk Logo
Avaya
Cetis
Logo Intertel
Logo Lg Ericsson
Matra
Mitel Logo
Nitsuko
Nortel
Panasonic
Polycom Logo
Snom Voip Logo
Tadiran
Tenovis
Unify